برای فرشته ام که زود آسمانی شد

تو خورشیدی به داد من رسیدی

1390/11/18 21:38
نویسنده : صبور
380 بازدید
اشتراک گذاری

فدای تو

شاید خودت هیچ موقع نفهمی که چه لطف بزرگی در حق من کردی با اومدنت

با تو رشته ی پیوند مامانت با خدا محکم شد، چیزی که خیلی وقت بود منتظرش بود اما نمیشد

با اومدن تو اراده ام قوی شده و راحت میتونم یک نه ی محکم بگم به همه ی چیزایی که چند ساله اسیرشون بودم

البته فکرای بد بد نکنی راجع به مامانت

این اسارت مربوط میشه به یکسری وابستگی های عاطفی که مامانت داشت و خییلی وقت بود میخواست رها بشه اما نمیشد

اما

امروز یکی از اونها اتفاق افتاد و رها شدم بدون هیچ حس از دست دادنی

چون تو رو دارم انگار همه چیز تو زندگیم هست

بعد بیشتر برایت خواهم گفت.

پی نوشت: دیروز مامانی جونت و خاله ها و داییت از اومدنت باخبر شدند. همه شاد و ذوق زده شدن. البته از همه بیشتر خاله سارا بی قرارته. مدام دوروبرم میپلکه حتی امروز مدرسه نمیخواست بره....

عزیزجون و بابایی هم امروز خبردار شدند و فوق العاده خوشحالللللللل ...

بابا(شوهری مامانت) هنوز تو بهته و میگه باورم نمیشه. حالا فردا میریم آزمایش تا ثبت بشی عسلممممممممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)