برای فرشته ام که زود آسمانی شد

بدون عنوان

1391/7/17 14:50
نویسنده : صبور
480 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم امروز ١٧مهر

روزی که قرار بود تورو تو آغوش بگیرم روزی قرار بود بعد از تحمل دردها زل بزنم تو چشمات و همه ی سختس هارو فراموش کنم

روزی که باید به همه زنگ میزدیم و خبر اومدنت رو میدادیم و از شادی لبریز میشدیم

اما حالا ١٧مهر و من تنها تو خونه ام

تنهام با خدای خودم

با مهربون خدایی که تو الان تو آغوششی

میدونی عزیزدلم

هم دلم غم داره هم میگم حتمن صلاح خدا در این بوده که تو زود بری

فقط ترسم ازینه که من مقصر باشم تو نبودنت

میترسم من با بدیهام باعث شده باشم که خدا تو رو ازم بگیره.تا اینجوری تنبیهم کنه. چون تو باارزشترین چیز تو دنیا برام بودی. وقتی اینجوری فکر میکنم میگم کاش فلان کاررو نمیکردم تا خدا اینجوری چوبم نمیزد. تا تو طفل معصومم قربانی هوسهای من نمیشدی

برام دعا کن دخترم...

دعا کن خدا مامانت رو ببخشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)