برای فرشته ام که زود آسمانی شد

شبی به یاد ماندنی17بهمن

1390/11/17 2:55
نویسنده : صبور
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این اولین نوشته ای که اینجا برایت مینویسم

امشب برای من بهترین شب زندگی ام بود

بعد از ده روز بلاتکلیفی و درد بالاخره تست بیبی چک + شد

تو این مدت مامانت دوتا بیبی چک دیگه رو هم امتحان کرده بود ولی خودت رو قایم کرده بودی.

دقیق نمیدونم چند روزه ای

اما دوهفته ای هست که حست میکردم با وجود اینکه تستها منفی بود

واییییییییی که چقدر حرف با تو دارم

دوساعته که اشک از چشام پاک نمیشه

من که طاقتم نیومد تاصبح صبر کنم واسه چک کردن، چجوری نه ماه رو دووم بیارم

طفلی بابات رو هم بیخواب کردم

ولی انگار خیلی به این بیبی چکها اعتماد نداره، دوباره خوابید.....

بی خیال مهم اینه که من و تو بیداریم و با همیم....

راستشو بخوای هنوز خودمم تو بهتم

یعنی واقعن مامان شدم؟میمونی برام؟

خیلی دوستت دارمممممممممممممممممم ثمره زندگیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ملی مامان میکاییل
17 بهمن 90 7:47
سلام عزیزم به خاطره فرشته ایی که درونت دمیده شده بهت خیلی تبریک می گم آغازه بهترین دورانه زندگیته