برای فرشته ام که زود آسمانی شد

25بهمن

1390/11/25 13:16
نویسنده : صبور
307 بازدید
اشتراک گذاری

هوالحی

سلام جان دلم

هرچی بیشتر میگذره بیشتر ابراز وجود میکنی

بیشتر حال مامانت رو بد میکنی

تا باورت کنم عزیزم؟من که باورت داشتم از همون روز اول. بابایی هم حسابی شیفته ات شده گلم.

مدام کنارم میشینه و دستش رو میذاره رو دلم و میگی الان نی نیمون کجاست؟

بعد از چند روز که خونه مامان جونت بودیم ذیشب اومدیم خونه. حالم اصلن خوب نیست از صبح. حالت تهوع شدید دارم. البته اینم بگم که دیگه از دردهای هفته ی پیش خبری نیست. دکترت گفت داری لانه گزینی میکنی و در تلاش و تکاپویی ای واسه همین من درد دارم. چند روزه که ارومی و این یعنی از مرحله لانه گزینی با موفقیت عبور کردی نفسم. امیدوارم جای گرم و نرمی واسه خودت پیدا کرده باشی و راحت باشی....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان الینا
25 بهمن 90 13:33
وای مبارک باشه انشاالله دوران بارداریتون به خوبی بگذره


ممنونم