برای فرشته ام که زود آسمانی شد

بدون عنوان

1391/7/15 12:06
نویسنده : صبور
561 بازدید
اشتراک گذاری

الان درست سه ماه و نیمه که از رفتنت میگذره

خیلی داغونم مامانیی

به حساب سونوگرافی باید دو روز دیگه به دنیا میومدی اما تو عجله کردی و سه ماه پیش اومدی

زود اومدی زودم رفتی

رفتنت خیلی تلخ بود.تمام آرزوهام رو سرم هوار شد. از بعد رفتنت یه روز خوش نداشتم مامانی

منی که سختترین اتفاقای زندگی رو تحمل کردم با رفتن تو کمرم شکست

دخترم الان کجایی عزیزم؟

من اینهمه سختی ها رو تحمل کردم واسه داشتنت ولی تو نموندی. کلی لباسهای خوشگل واست خریده بودیم. خونمون رو به خاطرت عوض کردیم اما نموندی

میدونی تلخ ترین روزها کی بود؟ سه روز آخری که مهمون دلم بودی. سه روزی که هی دلم کوچیک میشد و من آب شدنت رو با چشم خودم میدیدم

هربار که دستشویی میرفتم کلی از آبی که تو باید توش شنا میکردی ازم خارج میشد

ماهی کوچولوی مامان بمیرم که خفه شدی از بی آبی

وقتی رفتم دکتر گفت دستات پرس شده

نمیدونم کاش ماانی هیچ وقت دلم نمیگرفت و تا آخرش میخوابیدم

کاش بلند نمیشدم تا تو اذیت بشی

تا کیسه آبم پاره بشه و اون بلاها سرت بیاد

مامانی زهرای من

ازم راضی باش

تو بچه اولم بودی و من کم تجربه

من نمیدونستم که تو اذیت میشی

برام دعا کن دخترم

تو الان تو بهشتی

دعا کن خدا ازم راضی باشه

خ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)